AKTUALNOŚCI
25-03-2024
Zwrot - Czarne
21-03-2024
Zwrot - Million
Szanowni Państwo,
informujemy, iż na naszej stronie internetowej pojawiła się możliwości awizacji zwrotów. Gorąco zachęcamy Państwa do korzystania z tego mechanizmu. Po zalogowaniu się na swoje konto, w prawym górnym rogu strony została udostępniona zakładka Zwroty. W tym miejscu mają Państwo możliwość dodawania nowych awizacji, a także śledzenia historii oraz statusu awizacji zwrotu. Dodawanie nowej awizacji zwrotu: 1. Klikamy w przycisk Nowa awizacja zwrotu. 2. W przypadku posiadania więcej niż jednego adresu odbioru wybieramy odpowiedni adres. 3. W polu Ilość paczek wpisujemy ilość paczek do zwrotu. 4. W polu Planowany termin odbioru wybieramy datę, odbioru zwrotu. 5. W polu Typ transportu wybieramy jedną z 4 możliwych opcji. 6. W polu Uwagi wpisujemy komentarz do zwrotu. 7. Naciskamy przycisk Wyślij.W celu usystematyzowania informacji bardzo prosimy w polu Uwagi o wpisywanie następujących oznaczeń. S1 - Dla awizacja 1 tury zwrotów posezonowych. S2 - Dla awizacja 2 tury zwrotów posezonowych. R - Dla awizacja do zwrotu reklamacji. B - Dla awizacja do zwrotu beletrystyki.
Dostępne statusy awizacji zwrotu: Usunięty - Awizacja zwrotu została anulowana. Czeka na zatwierdzenie - Awizacja zwrotu została wysłana i czeka na zatwierdzenie. Zaawizowany - Awizacja zwrotu została zatwierdzona, hurtownia czeka na dostarczenie zwrotu. Przyjęty na magazyn/Przyjęty - Towar został przyjęty na nasz magazyn, zwrot jest procesowany. Zakończony - Proces korygowania zwrotu został zakończony, zostały wystawione korekty.dodał: Maciej Miczek