Strefa marek
Aktualności
Nowa opcja awizacji zwrotów
24-09-2014

Szanowni Państwo,

informujemy, iż na naszej stronie internetowej pojawiła się możliwości awizacji zwrotów. Gorąco zachęcamy Państwa do korzystania z tego mechanizmu.

Po zalogowaniu się na swoje konto, w prawym górnym rogu strony została udostępniona zakładka Zwroty. W tym miejscu mają Państwo możliwość dodawania nowych awizacji, a także śledzenia historii oraz statusu awizacji zwrotu.

Dodawanie nowej awizacji zwrotu:
1. Klikamy w przycisk Nowa awizacja zwrotu.
2. W przypadku posiadania więcej niż jednego adresu odbioru wybieramy odpowiedni adres.
3. W polu Ilość paczek wpisujemy ilość paczek do zwrotu.
4. W polu Planowany termin odbioru wybieramy datę, odbioru zwrotu.
5. W polu Typ transportu wybieramy jedną z 4 możliwych opcji.
6. W polu Uwagi wpisujemy komentarz do zwrotu.
7. Naciskamy przycisk Wyślij.

W celu usystematyzowania informacji bardzo prosimy w polu Uwagi o wpisywanie następujących oznaczeń.
S1 - Dla awizacja 1 tury zwrotów posezonowych.
S2 - Dla awizacja 2 tury zwrotów posezonowych.
R - Dla awizacja do zwrotu reklamacji.
B - Dla awizacja do zwrotu beletrystyki.

Dostępne statusy awizacji zwrotu:
Usunięty - Awizacja zwrotu została anulowana.
Czeka na zatwierdzenie - Awizacja zwrotu została wysłana i czeka na zatwierdzenie.
Zaawizowany - Awizacja zwrotu została zatwierdzona, hurtownia czeka na dostarczenie zwrotu.
Przyjęty na magazyn/Przyjęty - Towar został przyjęty na nasz magazyn, zwrot jest procesowany.
Zakończony - Proces korygowania zwrotu został zakończony, zostały wystawione korekty.

dodał: Maciej Miczek

Pokaż ostatnie wiadomości