Strefa marek
Aktualności
Informacja dot. protokołu szkody
21-08-2015

Szanowni Klienci,

w trosce o naszą dobrą współpracę oraz poprawę jakości świadczonych przez nas usług zwracamy się z uprzejmą prośbą o zwrócenie szczególnej uwagi na wygląd odbieranych od kuriera przesyłek wysłanych do Państwa z naszej firmy. Przesyłki, które Państwo odbierają powinny być zapakowane w szary karton i oklejone taśmą firmową ATENEUM. Jeżeli przesyłka zawiera jakiekolwiek widoczne uszkodzenia lub jest zapakowana inaczej niż zazwyczaj, bardzo prosimy o spisanie w obecności kuriera protokołu szkody w dniu dostarczenia. Ważne jest, aby data spisania protokołu szkody była taka sama jak data dostarczenia - w innym przypadku protokół jest nieważny.

Jest to szczególnie istotne w procesie reklamacji usług firm kurierskich. W przypadkach niektórych przesyłek musimy stosować się do wyznaczonych reguł dotyczących reklamacji z uwagi na zniszczenia spowodowane nieuwagą firm kurierskich. Poniżej zamieszczamy wzór protokołu szkody, z którego mogą Państwo skorzystać w przypadku, gdy kurier nie posiada własnego druku: wzór protokołu szkody. Podpisany protokół prosimy niezwłocznie przesłać na adres: przesylki@ateneum.net.pl.

Prosimy również, aby informowali nas Państwo telefonicznie (12 263 73 73) lub na podany powyżej adres e-mail o jakimkolwiek opóźnieniu w otrzymaniu przesyłek.

dodał: Dariusz Żurek

Pokaż ostatnie wiadomości