Strefa marek
Aktualności
Informacja dot. protokołu szkody
29-07-2016

Szanowni Klienci,

przypominamy o zwróceniu szczególnej uwagi na wygląd odbieranych od kuriera przesyłek wysłanych do Państwa z naszej firmy. Przesyłki, które Państwo odbierają powinny być zapakowane w szary karton i oklejone taśmą firmową ATENEUM. Jeżeli przesyłka zawiera jakiekolwiek widoczne uszkodzenia lub jest zapakowana inaczej niż zazwyczaj, bardzo prosimy o spisanie w obecności kuriera protokołu szkody w dniu dostarczenia. Ważne jest, aby data spisania protokołu szkody była taka sama jak data dostarczenia - w innym przypadku protokół jest nieważny.

Jest to szczególnie istotne w procesie reklamacji usług firm kurierskich. W przypadkach niektórych przesyłek musimy stosować się do wyznaczonych reguł dotyczących reklamacji z uwagi na zniszczenia spowodowane nieuwagą firm kurierskich.

Poniżej zamieszczamy wzór protokołu szkody, z którego mogą Państwo skorzystać w przypadku, gdy kurier nie posiada własnego druku: wzór protokołu szkody

dodała: Monika Biedroń

Pokaż ostatnie wiadomości