AKTUALNOŚCI
12-04-2024
Zakończenie współpracy - RTCK
Szanowni Klienci,
przypominamy o zwróceniu szczególnej uwagi na wygląd odbieranych od kuriera przesyłek wysłanych do Państwa z naszej firmy. Przesyłki, które Państwo odbierają powinny być zapakowane w szary karton i oklejone taśmą firmową ATENEUM. Jeżeli przesyłka zawiera jakiekolwiek widoczne uszkodzenia lub jest zapakowana inaczej niż zazwyczaj, bardzo prosimy o spisanie w obecności kuriera protokołu szkody w dniu dostarczenia. Ważne jest, aby data spisania protokołu szkody była taka sama jak data dostarczenia - w innym przypadku protokół jest nieważny.
Jest to szczególnie istotne w procesie reklamacji usług firm kurierskich. W przypadkach niektórych przesyłek musimy stosować się do wyznaczonych reguł dotyczących reklamacji z uwagi na zniszczenia spowodowane nieuwagą firm kurierskich.
Poniżej zamieszczamy wzór protokołu szkody, z którego mogą Państwo skorzystać w przypadku, gdy kurier nie posiada własnego druku:
wzór protokołu szkody
dodała: Monika Biedroń