Strefa marek
Aktualności
Wdrożenie systemu kontroli rozrachunków
17-08-2016

Szanowni Klienci,

w dniu jutrzejszym na naszej platformie B2B zostanie wdrożony system kontroli rozrachunków.
W związku z tym faktem, będą mogli się Państwo spotkać z dwoma rodzajami komunikatów.

Komunikat informujący o przekroczeniu limitu kredytu kupieckiego, z prośbą o kontakt z działem rozliczeń, w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

Uwaga!

Limit kredytu kupieckiego został przekroczony.
Szczegółowe informacje dotyczące salda znajdą Państwo w zakładce Płatności.
Prosimy o kontakt z działem rozliczeń.

Telefony komórkowe:
Joanna Szperłak - 534 777 110
Joanna Kosek - 690 969 698

Telefony stacjonarne:
12 263 73 73, 12 263 70 70, 12 263 82 98, 12 263 82 99
Joanna Szperłak - wew. 250
Joanna Kosek - wew. 252

W przypadku, gdy przekroczą Państwo limit kredytu kupieckiego i nie skontaktuje się w tej sprawie z działem rozliczeń, a zadłużenie będzie stale rosło, zostanie wyświetlony zamieszczony poniżej komunikat.

Uwaga!

Ze względu na przekroczenie limitu kredytu kupieckiego została zablokowana możliwość realizacji zamówień z odroczonym terminem płatności.

Szczegółowe informacje dotyczące salda znajdą Państwo w zakładce Płatności.

Zamówienia mogą zostać zrealizowane za pobraniem lub po zaksięgowaniu wpłaty pomniejszającej saldo minimum do poziomu limitu kredytu kupieckiego.

Aby zamówienie zostało zrealizowane za pobraniem, należy w uwagach zamówienia dopisać adnotację "ZA POBRANIEM".

Prosimy o pilny kontakt z działem rozliczeń.

Telefony komórkowe:
Joanna Szperłak - 534 777 110
Joanna Kosek - 690 969 698

Telefony stacjonarne:
12 263 73 73, 12 263 70 70, 12 263 82 98, 12 263 82 99
Joanna Szperłak - wew. 250
Joanna Kosek - wew. 252

W celu odblokowania zamówień, należy:
- dokonać wpłaty o wysokości pozwalającej minimum na zrealizowanie złożonego zamówienia w ramach przyznanego limitu kredytu kupieckiego,
- skontaktować się z działem rozliczeń.

Po wyświetleniu takiego komunikatu mają Państwo dalej możliwość składania zamówień, przy czym zamówienia takie zostaną wstrzymane do czasu kontaktu z działem rozliczeń i ustalenia kwestii uregulowania płatności.

Inną możliwością na zrealizowanie zamówienia złożonego po wyświetleniu poniższego komunikatu, jest dodanie w uwagach zamówienia adnotacji „ZA POBRANIEM”.
UWAGA: Użycie takiej adnotacji będzie automatycznie skutkowało wystawieniem faktury za pobraniem. W późniejszym etapie realizacji takiego zamówienia, nie ma możliwości zmiany tej formy płatności.

Ważne: Dział rozliczeń pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z działem rozliczeń.

dodał: Dariusz Żurek

Pokaż ostatnie wiadomości