Strefa marek
Multikanałowość dystrybucji usług w gospodarce...

EAN:

9788377848661

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2016

Oprawa:

broszurowa

Format:

17x23,9 cm

Strony:

302

Cena sugerowana brutto:

39.90zł

Stawka vat:

5%

Technologie informacyjno-komunikacyjne zmieniły dotychczasowe podstawy przewagi konkurencyjnej oparte na rozbudowanych kanałach dystrybucji, wykorzystaniu wiedzy wyspecjalizowanych pośredników rynkowych i dużej liczbie placówek obsługujących finalnego odbiorcę. Technologia i jej wykorzystanie w procesach dystrybucji spowodowała przede wszystkim skrócenie kanałów marketingowych, bliższy kontakt producenta/dostawcy z finalnym nabywcą produktów oraz wzrost roli informacyjnej jako funkcji dystrybucji. Brak barier miejsca i czasu w dostępie do oferty dla masowego klienta unieważnił częściowo podstawowe funkcje kanałów sprzedaży i jednocześnie umożliwił zakup produktu/usługi z dowolnego miejsca i w nieograniczonym czasie.