Strefa marek
Zarządzanie wiedzą

EAN:

9788320820928

Wydawnictwo:

PWE

Data premiery:

2013-10-23

Rok wydania:

2014

Oprawa:

broszurowa

Format:

23,8x16,3 cm

Strony:

386

Cena sugerowana brutto:

64.90zł

Stawka vat:

5%

Podręcznik zawiera kompleksowe, spójne i interesujące omówienie rozmaitych aspektów, koncepcji i najważniejszych problemów związanych z zarządzaniem wiedzą. Poszczególne elementy składające się na zarządzanie wiedzą zostały podzielone na pięć kategorii, odpowiadających pięciu częściom książki:
istota wiedzy (dane, informacje, historia zarządzanie wiedzą, filozoficzne koncepcje wiedzy),
wykorzystywanie wiedzy (kapitał intelektualny, nurty w zarządzaniu strategicznym, perspektywa zarządzania wiedzą),
generowanie wiedzy (narzędzia zarządzania wiedzą, systemy zarządzania wiedzą),
artefakty wiedzy (narzędzia zarządzania wiedzą, systemy zarządzania wiedzą),
aktywizowanie wiedzy (warunki, sieci wiedzy, zarządzanie zmianą).
Analiza tych zagadnień została wzbogacona licznymi przykładami z praktyki działania globalnych organizacji. Dzięki temu Czytelnik poznaje pewne ogólne, praktyczne wzorce modele oraz otrzymuje wskazówki inspirujące do rozważań i zagłębiania wybranych kwestii.
Książka jest przeznaczona dla studentów m.in. zarządzania, socjologii, ekonomii, a także kierowników różnych szczebli i menedżerów. Jest adresowana do wszystkich, którzy poszukują wszechstronnego omówienia teoretycznych koncepcji i najlepszych rozwiązań w zakresie zarządzania wiedzą.