Strefa marek
Opowieści ukryte w danych

EAN:

9788328368149

Autor:

Wydawnictwo:

Data premiery:

2020-11-10

Rok wydania:

2020

Oprawa:

broszurowa

Strony:

232

Cena sugerowana brutto:

67.00zł

Stawka vat:

5%

Bez prawa zwrotu
Suche dane nie są zajmujące. Trudno zdobyć szczere zaangażowanie odbiorcy, któremu przedstawia się zestaw danych, nawet jeśli niosłyby one ze sobą absolutnie wyjątkową wiedzę. Jest to zupełnie naturalne - ludzki umysł jest przystosowany do przetwarzania opowieści, a nie danych. Właśnie opowieści w magiczny sposób pochłaniają uwagę słuchaczy, wywołują emocje i uczucia, skłaniają do działania i osłabiają chęć krytycznego myślenia. Między opowiadającym a słuchaczem tworzy się również więź - zjawisko to zostało dobrze przebadane.
Dzięki tej książce nauczysz się przekształcać suche dane liczbowe w pełną empatii narrację! Aby spełniły one swoje zadanie, ktoś musi przedstawić zawarte w nich informacje w postaci opowieści. W tej publikacji wyczerpująco i praktycznie opisano przebieg tego procesu. Jej lektura sprawi, że rozwiniesz w sobie zdolność do empatycznego i umiejętnego przekazywania danych - a to kluczowa cecha doradców strategicznych i liderów. Zyskasz wizualną i werbalną klarowność, co pozwoli Ci kierować uwagę innych na najważniejsze ustalenia, a rekomendowane przez Ciebie działania zostaną zatwierdzone i wykonane. Przynajmniej na razie osób o wysoko rozwiniętych umiejętnościach komunikacyjnych nie zastąpi sztuczna inteligencja!
Najciekawsze zagadnienia:
co mówią dane obserwowane przez pryzmat empatii
struktury opowieści a inspirowanie działań
jak tworzyć rekomendacje, które zostaną przyjęte i zaakceptowane
sztuka klarownej komunikacji i wizualizacji danych
slajdokumenty: czym są, jak je tworzyć i kiedy stosować
jak komunikować dane, aby zapadały w pamięć
Czy potrafisz stworzyć z danych zajmującą opowieść?
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.