Strefa marek
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji

EAN:

9788374387897

Rok wydania:

2019

Oprawa:

broszurowa

Format:

205x144 mm

Strony:

193

Cena sugerowana brutto:

45.00zł

Stawka vat:

5%

SPIS TREŚCI:

WSTĘP

ROZDZIAŁ I

Miejsce Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w systemie organów państwa

ROZDZIAŁ II

Sposób powołania Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz jej skład personalny i przynależność polityczna członków. Status przewodniczącego KRRiT

2.1. Członkowie KRRiT

2.2. Przewodniczący KRRiT

Podsumowanie

ROZDZIAŁ III

Prawotwórcza działalność Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

3.1. Wydawanie rozporządzeń

3.2. Przygotowywanie projektów nowelizacji ustaw

3.3. Współpraca z innymi organami państwowymi w zakresie tworzenia prawa

3.4. Przykłady pomijania Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w opiniowaniu aktów prawnych i uczestnictwie w ich tworzeniu

3.5. Ustalanie z prezesem Rady Ministrów kierunków polityki państwa w dziedzinie radiofonii i telewizji

Podsumowanie

ROZDZIAŁ IV

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji jako organ koncesyjny, rejestracyjny i przyznający status nadawcy społecznego

4.1. KRRiT jako organ koncesyjny

4.1.1. Chaos w eterze na początku lat 90

4.1.2. Pierwszy proces koncesyjny

4.1.3. Drugi proces koncesyjny

4.1.4. Późniejsza działalność KRRiT w zakresie przyznawania rozszerzania koncesji

4.1.5. Zmiany warunków koncesji

4.1.6. Procedura ponownego przyznawania koncesji

4.1.7. Cofanie koncesji

4.2. KRRiT jako organ rejestracyjny

4.3. KRRiT jako organ przyznający status nadawcy społecznego

Podsumowanie

BIBLIOGRAFIA