Strefa marek
Python dla dzieci. Programowanie na wesoło

EAN:

9788301230760

Rok wydania:

2023

Oprawa:

broszurowa

Format:

235x165 mm

Strony:

348

Cena sugerowana brutto:

69.00zł

Stawka vat:

5%

Bez prawa zwrotu

Nowe, drugie wydanie bestsellerowej książki, która jest atrakcyjnym wprowadzeniem do świata programowania. Została ona całkowicie zaktualizowana, poprawiona i dostosowana do najnowszej wersji Pythona. Zawiera nowe zadania i łamigłówki.

Książka ta została napisana z myślą o Tobie i Twoich rodzicach. Przeznaczona jest dla dzieci od lat 10. Autor omawia podstawy tego języka na bazie jedynych w swoim rodzaju, zabawnych programów, pełnych głodnych potworów, tajnych agentów, chciwych kruków i nie tylko. Wszystkie wprowadzane pojęcia są klarownie zdefiniowane, ważne partie kodu wyróżnione kolorem i objaśnione, a nieszablonowe, wielobarwne ilustracje nadają wszystkiemu naturalnej lekkości.

W trakcie przygody z programowaniem, dowiesz się jak:

  • używać podstawowych struktur danych, takich jak listy, krotki i mapy;
  • organizować kod do wielokrotnego użytku za pomocą funkcji i modułów;
  • używać struktur kontrolnych takich jak pętle i instrukcje warunkowe;
  • rysować kształty i wzory za pomocą modułu turtle;
  • tworzyć gry, animacje i inne graficzne cuda za pomocą modułu tkinter.

Celem zawartych na końcu rozdziałów zadań jest trening szarych komórek i rozwój zdolności pojmowania. Po przeczytaniu książki będziesz mieć na koncie napisane gry!