Strefa marek
The Diary of a CEO. 33 zasady biznesu i życia

EAN:

9788367710961

Wydawnictwo:

Data premiery:

2024-02-28

Rok wydania:

2024

Oprawa:

broszurowa

Format:

210x162 mm

Strony:

384

Cena sugerowana brutto:

49.99zł

Stawka vat:

5%

To nie jest książka o strategii biznesowej.

Strategia zmienia się jak pory roku.

To książka o czymś znacznie trwalszym.

U podstaw wszelkich sukcesów i porażek, z którymi się zetknąłem zarówno w mojej karierze przedsiębiorcy, jak i podczas setek przeprowadzonych przeze mnie wywiadów w moim podcaście The Diary of a CEO leży pewien zestaw zasad. Wytrzymują one próbę czasu, mają zastosowanie w dowolnej branży i nadają się do wykorzystania przez każdego, kto chce stworzyć coś wielkiego lub stać się kimś wielkim.

To fundamentalne zasady, które pomagają osiągać doskonałe wyniki.

Są one zakorzenione w psychologii i naukach behawioralnych, czerpią z mądrości dziesiątek tysięcy osób, które ankietowałem na wszystkich kontynentach i w każdej grupie wiekowej, i pochodzą z rozmów z ludźmi odnoszącymi największe sukcesy na świecie.

Te zasady sprawdzają się teraz i będą się sprawdzać za sto lat.

Gotowi? Zaczynamy?

***

Podcast Stevena Bartletta The Diary of a CEO (najpopularniejszy w Europie i plasujący się w pierwszej dziesiątce na świecie) to pozbawiona filtrów opowieść o niezwykłych losach ludzi, którzy zdefiniowali kulturę, wspięli się na szczyty i wykreowali historie warte poznania. Rozmawiając z najbardziej wpływowymi osobistościami, ekspertami i myślicielami, Steven za każdym razem wyrusza w inspirującą podróż odkrywa niewypowiedziane dotąd prawdy i zdobywa nowe doświadczenia, które wzbogacają życie zarówno jego, jak i jego widzów. Podcast The Diary of a CEO jest wyjątkowy ze względu na swoją surowość, szczerość i emocjonalność. Zgodnie ze słowem pamiętnik (diary) w tytule przedstawia sprawy, którymi ludzie zwykle się nie dzielą, opowiedziane ze szczerością, jakiej na próżno szukać w większości podcastów z wywiadami.

***

Steven Bartlett to nagradzany brytyjski przedsiębiorca, inwestor w ponad czterdziestu spółkach, prelegent, poczytny autor i twórca kontentu internetowego. Mając dwadzieścia dwa lata, założył agencję reklamową Social Chain, a w wieku dwudziestu siedmiu lat wprowadził ją na giełdę. Jest założycielem spółki thirdweb z siedzibą w San Francisco oraz nowatorskiej firmy marketingowej Flight Story. Pisano o nim w Forbesie, Business Insiderze, Financial Timesie i Guardianie. Został zaliczony do grona 30 Under 30 Forbesa (30 najbardziej wpływowych osób poniżej 30. roku życia) i jest najmłodszym zwycięzcą Dragons Den. Przemawiał na forum Organizacji Narodów Zjednoczonych, na festiwalu SXSW wspierającym kreatywne jednostki, w ramach wykładów TEDx i obok Baracka Obamy podczas VTEX Day. Jego pierwsza książka Happy Sexy Millionaire trafiła na drugie miejsce listy bestsellerów Sunday Timesa.