Strefa marek
Relacje interpersonalne. Proces porozumiewania się

EAN:

9788375105872

Wydawnictwo:

Data premiery:

2011-10-12

Rok wydania:

2011

Oprawa:

broszurowa

Format:

19,5x23,5 cm

Strony:

522

Cena sugerowana brutto:

65.00zł

Stawka vat:

5%

Relacje interpersonalne, oparte na najnowszym, dziesiątym wydaniu amerykańskim, to znakomite wprowadzenie do zagadnień porozumiewania się, które może służyć zarówno studentom - i to nie tylko psychologii - jak i badaczom tematu. Dzieło to rozwija się wraz z tym, jak rozszerzają się zagadnienia porozumiewania się między ludźmi. Autorzy odwołują się do wyników licznych badań nad porozumiewaniem się i bogatej literatury przedmiotu, czerpiąc obficie z najświeższych dokonań na tym polu. Rozważają zagadnienia porozumiewania się na różnych płaszczyznach - od par, rodzin i innych małych grup po relacje w miejscu pracy i kontakty między przedstawicielami różnych kultur - oraz w wielu aspektach, poruszając m.in. kwestię ekspresji emocjonalnej, wpływu płci na styl porozumiewania się, powodów przyjmowania postawy obronnej czy ochrony prywatności w relacjach z innymi. Nie zapominają też o zjawiskach najbardziej współczesnych, jak np. porozumiewanie się za pośrednictwem Internetu i komunikatorów. Zrozumiały i wartki język, jakim posługują się autorzy, dobrze skonstruowane tabele i rysunki, zdjęcia ilustrujące omawiane zagadnienia oraz przykłady z życia są dodatkowym atutem tego znakomitego podręcznika.