Strefa marek
Człowiek i kultura w komunikacji medialnej

EAN:

9788377846674

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2015

Oprawa:

twarda

Format:

17,5x25 cm

Strony:

288

Kod dostawcy:

C-102

Cena sugerowana brutto:

35.70zł

Stawka vat:

5%

Prezentowana publikacja stanowi wynik refleksji naukowej zróżnicowanej pod względem założeń i przyjętych perspektyw badawczych. Poruszane w niej zagadnienia ogniskują się w obszarze problemów związanych z różnymi konfiguracjami czy też refiguracjami kultury i mediów, widzianych z perspektywy właściwych im form komunikacji, przy uwzględnieniu ich użytkowników i odbiorców. Chodzi tu o człowieka i kulturę, której jest on uczestnikiem zarówno w wymiarze jednostkowym, jak i ? przede wszystkim ? społecznym, przy czym jest to kultura konstytuowana przez komunikację w różnych przestrzeniach medialnych, zmieniająca się i kształtująca pod wpływem tradycyjnych środków komunikacji masowej, a zwłaszcza nowych mediów, w tym Internetu.