Strefa marek
Zasoby niematerialne w procesie tworzenia...

EAN:

9788379966165

Rok wydania:

2019

Oprawa:

broszurowa

Format:

15,6x23,1 cm

Strony:

352

Cena sugerowana brutto:

58.00zł

Stawka vat:

5%

SPIS TREŚCI WPROWADZENIE ROZDZIAŁ I. Koncepcja tworzenia przewag konkurencyjnych w teorii zarządzania 1.1. Konkurencyjność w teoriach organizacji 1.2. Istota przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa 1.3. Zdolność przedsiębiorstw do osiągnięcia przewag konkurencyjnych 1.4. Proces tworzenia przewag konkurencyjnych a przedsiębiorczość strategiczna ROZDZIAŁ II. Zasoby niematerialne a zasobowa koncepcja budowy i utrwalania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw 2.1. Zasobowe uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstwa 2.2. Zasoby niematerialne przedsiębiorstwa w procesie tworzenia przewagi konkurencyjnej 2.3. Przegląd koncepcji budowy przewag konkurencyjnych w oparciu o zasoby niematerialne 2.4. Wiedza oraz zaufanie jako kluczowe zasoby niematerialne tworzące przewagi konkurencyjne przedsiębiorstw 2.5. Więzi międzyorganizacyjne w procesie utrwalania i budowy przewag konkurencyjnych ROZDZIAŁ III. Charakterystyka przedsiębiorstwa przygranicznego 3.1. Konceptualizacja pojęcia przygraniczności oraz transgraniczności 3.2. Charakterystyka oraz możliwości tworzenia pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw przygranicznych 3.3. Zasoby niematerialne a zdolność dostosowania się przedsiębiorstw sfery MSP do uwarunkowań środowiskowych ROZDZIAŁ IV. Budowa przewag konkurencyjnych przez przedsiębiorstwa MSP należące do inteligentnych specjalizacji na obszarach przygranicznych 4.1. Podstawy metodyczne prowadzenia badań Założenia badawcze Model badawczy Narzędzia badawcze, operacjonalizacja Przebieg badań 4.2. Charakterystyka badanego przedmiotu i obszaru badań 4.3. Niematerialne zasoby MSP w procesie podejścia strategicznego do realizacji procesów gospodarczych 4.4. Wiedza jako kluczowy zasób niematerialny przedsiębiorstw MSP a zdolność kreowania przewag 4.5. Potencjał konkurencyjny zasobów niematerialnych przedsiębiorstw przygranicznych MSP w procesie internacjonalizacji i budowy przewag konkurencyjnych