Wykorzystaj siłę design thinking!

EAN:

9788328370340

Autor:

Tomasz Krzemiński

Wydawnictwo:

One Press / Helion

Rok wydania:

2021

Oprawa:

broszurowa

Format:

240x190 mm

Strony:

248

Cena sugerowana brutto:

54.90zł

Stawka vat:

5%

Biznesowa nauka latania na najwyższym poziomie niepewności
Termin VUCA wywodzi się z wojskowości. Jest to akronim utworzony od czterech angielskich słów: zmienność (volatility), niepewność (uncertainty), złożoność (complexity) i niejednoznaczność (ambiguity). Koncepcję tę wprowadzono po to, by opisać płynną rzeczywistość świata po zakończeniu zimnej wojny. Mniej więcej na początku XXI wieku VUCA zaczęto przeszczepiać na grunt biznesu, w którym również panuje coraz większa zmienność i niejednoznaczność, rośnie stopień skomplikowania problemów, a dawne pewniki stają się niewiadomymi.
Jak odnaleźć się w takim świecie? Odpowiedzią jest praktyczne podejście do koncepcji VUCA, które proponuje autor tego przewodnika. Składa się on z trzech części. Pierwsza, AGILE, stanowi ukierunkowanie pozwalające zrozumieć kontekst działania w środowisku VUCA oraz technologie, metody i narzędzia, które wspierają planowanie i realizację celów w takim środowisku. Druga, DESIGN, zawiera zestaw narzędzi, instrukcji i scenariuszy umożliwiających samodzielne zaprojektowanie kompletnego modelu strategic workflow - strategicznego strumienia pracy. Trzecia, THINKING, przygotowuje do realizacji celów i strategii.


Inni klienci kupowali także
Polecamy
Fascynacja

Adrian Bednarek

Lalka z Lizbony

Iwona Słabuszewska-Krauze

Niepokonany w 28 walkach

Przemysław Osiak

To my wychowamy Kościół

Magdalena Kędzierska-Zaporowska

Van Dijk. Holenderska skała

Yvette Żółtowska-Darska...