Strefa marek
Polityka i media a kryzys zaufania

EAN:

9788382062533

Data premiery:

2021-09-24

Rok wydania:

2021

Oprawa:

twarda

Format:

240x170x29 mm

Strony:

2147483647

Cena sugerowana brutto:

44.10zł

Stawka vat:

5%

Wypracowanie spójnej polityki informacyjnej państwa oraz powiązanej z nią polityki medialnej prowadzonych w atmosferze zaufania, wolnych od manipulacji i zastępowania rzetelnych informacji fake newsami, których rozpowszechnianie prowadzi do destabilizacji międzynarodowego ładu staje się strategicznym zadaniem dla współczesnych państw. Monografia składa się z analiz wykazujących zależności między polityką a mediami w dobie kryzysu zaufania oraz studiów przypadków opisujących politykę informacyjną mocarstw: USA, RFN, Brazylii i ChRL przed i w czasie kryzysu wywołanego pandemią COVID-19. Tłem prowadzonych badań jest szeroki ogląd społeczno-polityczny z uwzględnieniem analizy systemów politycznych, partyjnych i medialnych.