Strefa marek
Punkt odniesienia.. Rzecz o motywacyjnych..

EAN:

9788381027007

Wydawnictwo:

Klasa:

16+

Data premiery:

2022-12-14

Rok wydania:

2022

Format:

166x239 mm

Strony:

170

Cena sugerowana brutto:

65.00zł

Stawka vat:

5%

Człowiek, który cudem uniknął śmierci lub poważnych obrażeń, czuje się jak zwycięzca. Jest niczym ten, który wygrał milion złotych na loterii albo otrzymał drugie życie. Dlaczego? Przecież obiektywnie w jego życiu nic nie zmieniło się w stosunku do sytuacji sprzed tego zdarzenia. Wbrew powszechnej intuicji to, czy jakaś okoliczność zostanie odebrana jako zysk czy strata, w dużej mierze zależy od umiejscowienia punktu odniesienia. Wpływ punktu odniesienia na poziom satysfakcji oraz na podejmowane decyzje jest jednym spośród wielu efektów motywacyjnych i poznawczych omawianych w tej pracy. W monografii podjęta została ważna problematyka wpływu czynników behawioralnych na podejmowanie decyzji, ze szczególnym uwzględnieniem decyzji ekonomicznych. Z recenzji dr hab. Justyny Franc-Dąbrowskiej, prof. SGGW Książka jest adresowana do środowiska naukowego. Może być także interesująca dla praktyków gospodarczych. Dotyczy nowatorskich zagadnień w finansach behawioralnych w ogólności, a w zakresie teorii perspektywy w szczególności. Z recenzji prof. dr. hab. Adama Szyszki