Strefa marek
Badania społeczne w praktyce

EAN:

9788301234218

Autor:

Data premiery:

2024-05-27

Rok wydania:

2024

Oprawa:

broszurowa

Format:

297x210 mm

Strony:

540

Cena sugerowana brutto:

204.00zł

Stawka vat:

5%

Nowe wydanie jednego z najważniejszych podręczników na świecie do socjologii i przedmiotów społecznych.


Obejmuje całość podstawowej wiedzy metodologicznej (filozofia nauki, struktura procesu badawczego, typy obserwacji, analiza danych, techniki badawcze, etyka badań społecznych).

  • Pokazuje, jak przygotować i prowadzić badania społeczne.


  • Wprowadza w teorię i paradygmaty badań społecznych.


  • Omawia strukturę procesu badawczego, typy obserwacji i sposoby analizy danych.


  • Przedstawia problemy etyczne i społeczny kontekst badań.


  • Posiada przejrzysty układ treści oraz użyteczne załączniki przybliżające praktykę badań społecznych.

Książka przeznaczona jest dla studentów socjologii, nauk społecznych, nauk politycznych oraz dziennikarstwa. Jest również niezbędnym źródłem wiedzy dla osób zajmujących się badaniem rynku, opinii publicznej, marketingiem, analizą informacji i reklamą.