EAN:
9788301187330
Autor:
Wydawnictwo:
Rok wydania:
2016
Oprawa:
broszurowa
Format:
165x15 mm
Strony:
216
Cena sugerowana brutto:
99.00zł
Stawka vat:
5%
Najnowsza książka dotycząca Big Data przedstawia zastosowanie tego narzędzia analitycznego w przemyśle. Prezentuje rozwiązania, które coraz szerzej będą stosowane w coraz większej liczbie firm z różnych gałęzi gospodarki, również w przemyśle (np. zgodnie z badaniami firmy Gartner aż 80% procesów biznesowych w firmach będzie oparte na Big Data w 2020 r.)!
W książce skoncentrowano się na tym, jak firmy, używając tej metodologii, mogą wyodrębniać i poddać analizie tylko najważniejsze dla siebie informacje - takie, które pozwolą zbudować lub utrzymać przewagę konkurencyjną. Zawierając w sobie liczne "case studies", np. z przemysłu stalowego i innych, książka oferuje praktyczny przewodnik, który umożliwi Czytelnikowi zrozumienie w przystępny sposób analizy Big Data.
Nacisk w książce położony jest m.in. na: metodologię analizy sieci - zbierania danych, przetwarzania i ich interpretacji. Przedstawiono wykorzystanie w praktyce programów: UCINET, NetMiner, R, NodeXL, Gephi.