Strefa marek
Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw

EAN:

9788301181963

Data premiery:

2015-09-01

Rok wydania:

2015

Oprawa:

broszurowa

Format:

235x165 mm

Strony:

180

Cena sugerowana brutto:

64.00zł

Stawka vat:

5%

Publikacja jest efektem najnowszych bada z zakresu konkurencyjnoci przedsibiorstw. Porusza szeroki zakres zagadnie od uwarunkowa midzynarodowych konkurencyjnoci przez konkurencyjno ronych modeli biznesu po wpyw czynników finansowych, zwaszcza w kontekcie wykorzystania funduszy venture capital. Przedstawione zagadnienia dotycz wielu sektorów, m.in.: przedsibiorczoci spoecznej, ekoinnowacyjnych i kreatywnych. Rónorodno tematyczna oraz odniesienie si nie tylko do konkurencyjnoci, ale te przedsibiorczoci i zarzdzania sprawia, e jest to publikacja przydatna nie tylko dla pracowników naukowych, ale te praktyków biznesu.