Strefa marek
Polityka rachunkowości w kreowaniu wartości..

EAN:

9788301205782

Wydawnictwo:

PWN

Rok wydania:

2021

Oprawa:

broszurowa

Strony:

454

Cena sugerowana brutto:

84.00zł

Stawka vat:

5%

Monografia podejmuje interesujące i aktualne zagadnienie roli polityki rachunkowości w kreowaniu obrazu sytuacji majątkowo-finansowej prezentowanej w rocznym sprawozdaniu finansowym. Problem podjęty w recenzowanej monografii, mający na celu pokazanie możliwości i kierunków wykorzystania polityki rachunkowości w kreowaniu obrazu sytuacji finansowej jednostki jest w pełni uzasadniony, a podjęta tematyka jest istotna zarówno dla teorii, jak i praktyki gospodarczej. Wydana książka może stać się lekturą nie tylko dla środowisk naukowych, akademickich, ale także dla kierownictwa przedsiębiorstw, menedżerów zajmujących się kreowaniem wizerunku sytuacji finansowej zarządzanych podmiotów. Z recenzji prof. UE dra hab. Józefa Pfaffa