Strefa marek
Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach

EAN:

9788301156374

Wydawnictwo:

PWN

Rok wydania:

2020

Oprawa:

broszurowa

Strony:

270

Cena sugerowana brutto:

84.00zł

Stawka vat:

5%

Książka jest pierwszym w polskiej literaturze tak wszechstronnym ujęciem zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych:

przedstawia amerykański system medialny;
ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli;
szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych;
odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom;
omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej;
zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej.