EAN:
9788376146041
Wydawnictwo:
Rok wydania:
2025
Oprawa:
broszurowa
Format:
232x156 mm
Strony:
226
Cena sugerowana brutto:
46.00zł
Stawka vat:
5%
Wraz z pojawieniem się nowych technologii uwidoczniły się nowe obszary i pytania badawcze, odnoszące się do roli nowych mediów jako ważnego narzędzia w procesie komunikowania politycznego i publicznego. Praca pod redakcją dr Agnieszki Grzechynki i dr Katarzyny Szmyd odnosi się bezspornie do bardzo istotnych i aktualnych spraw związanych ze zmianami, jakie zachodzą w komunikowaniu politycznym, będącym ważnym filarem demokracji.
Dr hab. Monika Ślufińska, prof. UJ
Publikacja dostarcza także wiedzy na temat najnowszych zjawisk związanych z dezinformacją, na którą niemały wpływ ma coraz większe oddziaływanie nowoczesnych technologii, w tym sztucznej inteligencji. Autorzy nie ograniczają się jednak do stwierdzenia faktu istnienia takich zjawisk, jak fake news, deep fake, hejt czy inne zagrożenia, ale także wysuwają konkretne postulaty związane z przeciwdziałaniem tym zagrożeniom.
Dr hab. Klaudia Cymanow-Sosin, prof. UPJPII