Strefa marek
Kultura, media, etyka

EAN:

9788376542041

Rok wydania:

2012

Oprawa:

broszurowa

Format:

240x171x18 mm

Strony:

288

Cena sugerowana brutto:

63.00zł

Stawka vat:

5%

Monografia wychodzi naprzeciw złożonym problemom współczesnej cywilizacji coraz częściej określanej mianem społeczeństwa informacyjnego społeczeństwa opartego na wiedzy czy też społeczeństwa ponowoczesnego. Problemy te są konsekwencją dynamicznych przemian zachodzących w obszarze komunikacji których skutkiem są przeobrażenia w sferze kultury. Asumptem do przygotowania tej publikacji była coraz wyraźniej rysująca się konieczność odświeżenia uaktualnienia humanistycznej refleksji nad gwałtownymi zmianami towarzyszącymi rewolucji teleinformatycznej. Autorzy mają nadzieję że pozycja ta stanowić będzie przyczynek do szerszej dyskusji na temat skali w jakiej rewolucja ta zmienia znany nam świat oparty na pewnych fundamentach kulturowych. Czy zmiany te są na tyle głębokie aby przekonstruować kulturowo-etyczne podwaliny cywilizacji A jeśli tak to czy dotychczasowe koncepcje etyczne kulturowe okażą się przydatne obecnym oraz przyszłym społeczeństwom Odpowiedzi na te i inne pytania starają się Państwu udzielić autorzy prezentowanych tekstów.