Strefa marek
NATO w dwadzieścia lat po akcesji

EAN:

9788382090840

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2021

Oprawa:

broszurowa

Format:

235x160 mm

Strony:

362

Cena sugerowana brutto:

49.00zł

Stawka vat:

5%

Promocja
() Należy podkreślić, że autorami zamieszczonych opracowań są nie tylko teoretycy z szeroko rozumianych nauk społecznych, ale również praktycy, którzy w sposób bezpośredni lub pośredni współuczestniczyli w procesie akcesyjnym naszego kraju do NATO. Są to przedstawiciele świata polityki, dyplomacji, nauki oraz sił zbrojnych. Autorzy prezentują różne punkty widzenia (dyplomatyczny, polityczny i militarny) odnoszące się do naszego członkostwa w Sojuszu Północnoatlantyckim. Jedną z zalet recenzowanej publikacji jest jej wieloaspektowość. ()
Z recenzji prof. dr. hab. Tomasza Szubrychta, Rektora-Komendanta Akademii Marynarki Wojennej
() Atrakcyjność publikacji związana jest z bieżącym charakterem poruszanej problematyki, doborem tematów do poszczególnych artykułów, będących odbiciem wieloletniej pracy eksperckiej i naukowej. Ponadto warto podkreślić, że autorzy reprezentują różne ośrodki akademickie. W tym gronie są specjaliści, którzy odegrali istotną rolę w kształtowaniu opisywanych zjawisk. To przemawia za unikatowością książki, która dość dobrze wpisuje się w inne pozycje na rynku wydawniczym, które odnoszą się do dwudziestej rocznicy członkostwa Polski w NATO. ()
Z recenzji dr hab. Ewy Trojnar, prof. Uniwersytetu Jagiellońskiego