Strefa marek
Repetytorium Ósmoklasisty SP 8 cz. 2 MACMILLAN

EAN:

9788381524995

Wydawnictwo:

Oprawa:

broszurowa

Cena sugerowana brutto:

49.50zł

Stawka vat:

5%

Część 2 dla klasy 8 zawiera powtórzenie materiału z pierwszych 8 zakresów tematycznych oraz pozostałych 6 zakresów tematycznych, a także materiał uzupełniający na okres po egzaminie.
Dwuczęściowe Repetytorium Ósmoklasisty powstało w oparciu o wyniki pierwszego egzaminu ósmoklasisty oraz opinie i potrzeby nauczycieli. Przeciętny wynik uzyskany w kraju to 59%, przy czym tylko 3% uczniów uzyskało wyniki najwyższe aż 50% z nich uplasowało się poniżej średniej krajowej. Aby zadbać o uczniów o niższych kompetencjach językowych, przygotowano nowość: repetytorium w dwóch częściach do wykorzystania jako podręcznik wiodący w klasie VII i VIII. To rozwiązanie okaże się nieocenioną pomocą dla wielu tysięcy uczniów, którzy potrzebują systematycznego, rozłożonego w czasie i tym samym dogłębnego utrwalenia kluczowych środków i umiejętności językowych, niezbędnych do prawidłowego wykonania zadań egzaminacyjnych.
Na rok szkolny 2021/2022 do podręcznika dla klasy 8 przygotowano dwa zupełnie nowe materiały autorstwa dr Moniki Cichmińskiej, które będą świetnym wsparciem w pracy ze słabszymi uczniami:
- Zestawy zadań Writing Practice wspomogą rozwój umiejętności tworzenia wypowiedzi pisemnych krok po kroku. Wykonywanie różnego rodzaju ćwiczeń, stopniowo od zadań zamkniętych do zadań otwartych, pozwoli uczniom zapoznać się z kilkoma modelami wypowiedzi, a także przećwiczyć, a następnie samodzielnie zastosować język funkcyjny oraz środki językowe (gramatyczne i leksykalne), które mogą pojawić się w zadaniach egzaminacyjnych.
- Zestawy zadań Grammar Practice umożliwią skuteczną i przekrojową powtórkę z gramatyki przed egzaminem ósmoklasisty. Każdy z 10 rozdziałów zawiera sześć zadań w formacie egzaminacyjnym, które pozwolą uczniom na przećwiczenie i powtórzenie konkretnych struktur gramatycznych. Dwa pierwsze zadania mają charakter aktywnej powtórki, a w kolejnych zadaniach uczniowie powtarzają te same struktury, ćwicząc je w otwartych zadaniach egzaminacyjnych.