 
        
    EAN:
9788320819571
Autor:
Wydawnictwo:
Rok wydania:
2022
Oprawa:
broszurowa
Format:
237x166 mm
Strony:
300
Cena sugerowana brutto:
69.90zł
Stawka vat:
5%
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING.  Koncepcja skutecznych działań,  przygotowanego przez ten sam  zespół autorski. Zawiera między innymi  przykłady z rynku, praktyczne  wskazówki oraz zestawienia, omówienia  i koncepcje rozproszone  w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia  wykraczające poza treść  wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca  przedsiębiorstwa  z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe  marketingu  czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.
  
Autorami książki są pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, mający duże doświadczenie praktyczne wynikające ze współpracy z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami. Są oni współautorami znanych w Polsce i cenionych opracowań z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, Efektywność marketingu oraz Koszty i efekty działań marketingowych.
 
 Publikacja jest  przeznaczona dla studentów  studiów stacjonarnych i niestacjonarnych,  uczestników studiów  podyplomowych oraz programów MBA, wykładowców szkół  wyższych  i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków  gospodarczych.