Strefa marek
SEO dla początkujących

EAN:

9788328378834

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2022

Oprawa:

broszurowa

Format:

160x236 mm

Strony:

280

Cena sugerowana brutto:

59.00zł

Stawka vat:

5%

Trzecia książka duetu Agnieszka Ciborowska i Jarosław Lipiński (po WordPress dla początkujących i WordPress 5 dla początkujących) wydana przez Helion dotyczy pozycjonowania stron internetowych. Dwie pierwsze powstały z myślą o tych, którzy chcą samodzielnie nauczyć się tworzyć strony internetowe - najnowsza publikacja stanowi niejako dopełnienie tamtych podręczników. Jest przeznaczona dla osób, które chciałyby się zająć zwiększeniem widoczności w wyszukiwarkach i oglądalności swoich istniejących już serwisów.

Dzięki lekturze SEO dla początkujących poznasz najważniejsze czynniki wpływające na pozycje stron w wynikach wyszukiwania Google. Nauczysz się też technik, które pomogą tak wypozycjonować stronę, by zajmowała wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania.

Autorzy urozmaicili tekst licznymi definicjami, wskazówkami, cytatami, ciekawostkami i rysunkami. Ponadto znajdziesz tu wskazówki, w jaki sposób pozyskiwać linki do serwisu, opisy narzędzi analitycznych przydatnych w pracy nad pozycjonowaniem stron, a także szczegółowo opisane (znane i prawdopodobne) czynniki rankingowe: techniczne, związane z treścią i zewnętrzne. Osobny rozdział poświęcono systemowi reklamowemu Google Ads, który może stanowić uzupełnienie działań związanych z pozycjonowaniem stron internetowych.Jak działają wyszukiwarki internetowe

  • Dobór fraz kluczowych
  • Czynniki rankingowe
  • Przygotowywanie witryny
  • Pozyskiwanie linków
  • Przykładowe źródła linków
  • SEO copywriting
  • Śledzenie wyników
  • Częste problemy i błędy

Poznaj tajniki pozycjonowania stron internetowych. Skorzystaj z wiedzy praktyków!