Strefa marek
Komunikowanie organizacji w kryzysie

EAN:

9788301221751

Rok wydania:

2022

Oprawa:

saszetka

Format:

166x238 mm

Strony:

194

Cena sugerowana brutto:

84.00zł

Stawka vat:

5%

Praktyczna analiza strategii zarządzania kryzysem

Autorskie, nowe, nigdzie wcześniej niepublikowane modele komunikowania

Kryzysy są zjawiskiem powszechnym i niezwykle groźnym (). Dynamiczny przepływ informacji, dostępność narzędzi, które umożliwiają wymianę myśli, ale także hejt, mowa nienawiści, fake newsy, stalking czy inne źródła kryzysów wszystko to rozbudziło w świadomych menedżerach nie tylko potrzebę obserwacji otoczenia, ale również rozwijania umiejętności właściwego reagowania w sytuacjach problemowych. Celem tej książki jest wskazanie kluczowych czynników determinujących procesy komunikacyjne w obszarze zarządzania sytuacjami kryzysowymi, ze szczególnym uwzględnieniem tych z nich, które w największym stopniu wywierają wpływ na decyzje podejmowane przez menedżerów uczestniczących w pracach sztabów kryzysowych.

Ze wstępu