Strefa marek
Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów

EAN:

9788328906020

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2023

Oprawa:

broszurowa

Format:

236x162 mm

Strony:

232

Cena sugerowana brutto:

69.00zł

Stawka vat:

5%

Twórz różne programy w Pythonie - i baw się świetnie!

Jeśli:

chcesz poznać język Python od strony praktycznej

przymierzasz się do matury z informatyki

marzysz o karierze programisty

to doskonale trafiłeś!

Dzięki tej książce przekonasz się, jak wspaniałą przygodą jest programowanie i jak łatwo ją zacząć! Poznasz podstawy Pythona, dowiesz się, jak pisać i formatować kod, a także szybko nauczysz się uruchamiać swoje programy. Instrukcje sterujące, operatory, typy danych, funkcje, klasy i moduły nie będą miały przed Tobą tajemnic, a to jeszcze nie koniec! Przede wszystkim będziesz poznawać Pythona od strony praktycznej, tworząc projekty prawdziwych gier i symulacji oraz aplikacje do wizualizacji danych i anonimizowania metadanych plików graficznych.

Możesz użyć tej książki jako pomocy w przygotowaniu do matury i wsparcia w wyborze drogi zawodowej. Przekonaj się, że nauka może być najlepszą zabawą. Baw się dobrze i zdaj egzamin celująco - oczywiście z Pythonem!

środowisko IDLE

podstawy Pythona w wersji 3.6 i wyższej

konstrukcje języka

projekty gier

symulacje fizyczne

prezentacja i wizualizacja danych

praktyczne zastosowania Pythona

Okiełznaj Pythona i naucz się programować!