Strefa marek
Liderki gospodarki społecznej

EAN:

9788383313580

Rok wydania:

2024

Oprawa:

broszurowa

Format:

168x241 mm

Strony:

162

Cena sugerowana brutto:

49.90zł

Stawka vat:

5%

W książce zostały przedstawione wyniki badań autora oparte na wywiadach z liderkami prowadzącymi podmioty gospodarki społecznej. Rozmowy koncentrowały się na poznaniu opinii kobiet zarządzających przedsiębiorstwem społecznym na temat ich stylu zarządzania, cech charakteru niezbędnych w ich pracy, czynników sukcesu, przeszkód stojących na drodze do rozwoju organizacji, a nawet ich samooceny. W części wprowadzającej zaprezentowano ogólne uwagi dotyczące gospodarki społecznej, a następnie skupiono się na osobach liderek oraz dyskutowanej w literaturze kwestii cech ludzi na menedżerskich stanowiskach i demonstrowanych przez nich stylach zarządzania. Główną częścią pracy jest omówienie zebranych studiów przypadków ? najpierw każdego studium osobno, a później w formie syntezy wielokrotnego studium przypadku.