EAN:
9788381029964
Autor:
Wydawnictwo:
Data premiery:
2025-05-01
Rok wydania:
2025
Oprawa:
broszurowa
Format:
165x21 mm
Strony:
340
Cena sugerowana brutto:
62.00zł
Stawka vat:
5%
Jak przekonać kogoś, kto jest przekonany o swojej racji, mimo że jej nie ma? Czy zdarzyło Ci się próbować zmienić czyjeś zdanie - w pracy, w domu, podczas rozmów ze znajomymi - i natrafić na mur uporu i niechęci? W świecie, w którym wszyscy mamy nieograniczony dostęp do (nie zawsze rzetelnej) wiedzy i każdy ma swoją "prawdę" - wpływanie na decyzje i poglądy innych staje się coraz trudniejsze. Michael McQueen, ekspert w dziedzinie zmiany i perswazji, pokazuje, jak skutecznie wpływać na sposób myślenia innych - niezależnie od tego, czy chcesz przekonać klienta do zakupu swoich produktów, partnera biznesowego do współpracy, współmałżonka do zmiany samochodu lub planów wakacyjnych czy też sprawić, by Twoje dziecko oderwało się od ekranu i zrobiło to, o co prosisz. Dlaczego logiczne argumenty nie działają? Wykorzystując najnowsze badania z neuronauki i ekonomii behawioralnej, McQueen wyjaśnia, dlaczego klasyczne metody argumentacji zawodzą, i pokazuje, co naprawdę działa w dzisiejszym świecie - pełnym informacji, podziałów i radykalnych poglądów. Sztuka kulturalnej dyskusji bez manipulacji, presji i gniewu Dzięki tej książce nauczysz się: skutecznie przekonywać innych dowiesz się, jak otwierać zamknięte umysły poprzez konstruktywną rozmowę, bez presji i manipulacji; pokonywać opór psychologiczny - zrozumiesz, dlaczego ludzie kurczowo trzymają się swoich przekonań i jak to zmienić; wykorzystywać strategie oparte na nauce - poznasz sprawdzone techniki perswazji, które faktycznie działają. Czy kiedykolwiek czułeś frustrację i bezsilność, bezskutecznie próbując przekonać kogoś do swojego punktu widzenia? Ta książka jest dla Ciebie! "To obowiązkowy przewodnik dla każdego, kto szuka praktycznych porad, jak sprawić, by nawet najbardziej uparty indywidualista zmienił zdanie". Dr Jonah Berger, wykładowca Wharton School i autor bestsellerów "Contagious", "Magic Words" oraz "The Catalyst".