Strefa marek
Dziennikarz, mediaworker, influencer

EAN:

9788301207502

Data premiery:

2019-09-30

Rok wydania:

2019

Oprawa:

broszurowa

Format:

235x165 mm

Strony:

178

Cena sugerowana brutto:

59.00zł

Stawka vat:

5%

W dyskursie naukowym pytanie o profesjonalizm zawsze będzie pytaniem podstawowym. Dlatego doceniam przedstawione w tomie tak różne perspektywy teoretyczne i metodologiczne, które prezentują Autorzy, oraz różne obszary tematyczne, do których się odnoszą. Pozwalają ująć problem granic współczesnego dziennikarstwa w obszernej jego różnorodności, wielowątkowości, ale także niejednoznaczności. Proponują również rozwiązania systemowe, które - choć niełatwe - nawet jeśli nie przybliżają nas do wyczerpującej odpowiedzi, dziennikarz, mediaworker czy inuencer projektują pytania o kolejne konguracje społeczeństw i ich mediów.

Dr hab. Leszek Pułka, prof. Uniwersytet Wrocławski