Strefa marek
Zarządzanie bankiem

EAN:

9788301164584

Data premiery:

2010-10-11

Rok wydania:

2010

Oprawa:

broszurowa

Format:

235x165 mm

Strony:

160

Cena sugerowana brutto:

64.00zł

Stawka vat:

5%

Celem niniejszej książki jest przedstawienie wybranych zagadnień zarządzania bankiem, przede wszystkim bankiem uniwersalnym, traktowanym jako specyficzne przedsiębiorstwo - instytucja zaufania publicznego, której działalność opiera się na środkach pieniężnych pozyskanych od klientów (...). Ze Wstępu

W publikacji zostały uwzględnione najnowsze regulacje nadzorcze wprowadzone w Polsce oraz ostatnie zmiany w zarządzaniu bankiem, w tym Nowa Umowa Kapitałowa. Autorka precyzyjnie definiuje kluczowe pojęcia i prezentuje kierunki ewolucji koncepcji zarządzania w kontekście bankowości. Omawia nie tylko poszczególne obszary zarządzania bankiem oraz stosowane techniki, ale również zagadnienia związane z oceną działalności, nadzorem i kontrolą. Podręcznik został napisany precyzyjnym i klarownym językiem, a jego dużym atutem jest oryginalne ujęcie tematu.