Strefa marek
Język angielski w biznesie, innowacjach i nowych..

EAN:

9788381756617

Wydawnictwo:

Data premiery:

2025-10-03

Rok wydania:

2025

Oprawa:

broszurowa

Format:

235x165 mm

Strony:

224

Kod dostawcy:

P20252003

Cena sugerowana brutto:

69.90zł

Stawka vat:

5%

Bez prawa zwrotu

Oto przewodnik po dynamicznym świecie nowoczesnego biznesu i technologii stworzony z myślą o osobach na poziomie B2-C2, które chcą świadomie funkcjonować w środowisku międzynarodowym.


Łączy naukę języka angielskiego z aktualnymi tematami takimi jak e-biznes, zarządzanie projektami, e-zdrowie, analityka danych, e-learning czy cyfrowe finanse.

Co znajdziesz w środku?

  • 14 modułów tematycznych, m.in. e-administracja, e-learning, transformacja energetyczna, fintech, UX, zarządzanie projektami


  • bogaty zasób słownictwa specjalistycznego z kolokacjami, struktury gramatyczne w kontekście (grammar in context)


  • autorskie teksty i nagrania audio oparte na realnych scenariuszach i trendach biznesowych


  • studia przypadków, dyskusje i zadania projektowe, czyli nauka przez działanie


  • przykładowe dokumenty biznesowe: e-maile, listy motywacyjne


  • glosariusze ENG-PL i PL-ENG, definicje, transkrypcje, rekomendowane odpowiedzi.

Sięgnij po książkę, która jednocześnie uczy języka i przygotowuje do wyzwań przyszłości.

Dr Alicja Fandrejewska pracuje na stanowisku adiunkta w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Pracowała również na Akademii Leona Koźmińskiego oraz na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada tytuł doktora nauk społecznych (zarządzanie) uzyskany w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz tytuł doktora nauk humanistycznych (filologia angielska) uzyskany na Uniwersytecie Gdańskim. Jej badania koncentrują się na rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych, analizie ich użyteczności dla konsumentów oraz roli w zwiększaniu efektywności i konkurencyjności przedsiębiorstw w globalnie powiązanej gospodarce opartej na wiedzy. Jest również autorką i współautorką publikacji z zakresu międzykrajowych porównań akceptacji innowacji technologicznych, w tym e-zdrowia, różnic kulturowych, komunikacji biznesowej, ICT i zarządzania. Mimo że obecnie jej zawodowym obszarem specjalizacji jest zarządzanie, jej trwałą pasją pozostaje nauczanie specjalistycznego języka angielskiego, łącząc wiedzę merytoryczną z zaangażowaniem w edukację językową. W ramach różnych projektów edukacyjnych i badawczych pragnie wspierać innych w rozwijaniu kluczowych kompetencji językowych i komunikacyjnych, niezbędnych do efektywnego funkcjonowania w cyfrowym świecie.